Aanpak

Tijdens het kennismakingsgesprek verkennen we welke vraag en behoefte jouw organisatie heeft. We brainstormen over zaken als:

  • Wat is de toegevoegde waarde van de organisatie, de dienst of het product?
  • Wie vormen de stakeholders / doelgroepen / persona’s?
  • Wat willen jullie bereiken?
  • Welke thema’s en subthema’s spelen er?
  • Wat heeft prioriteit en wat kan later?
  • Welke afhankelijkheden zijn er binnen en buiten de organisatie?

Vervolgens kunnen we afspraken maken over ondersteuning op strategisch, tactisch en/of operationeel niveau. Denk aan onderdelen als:

  • Opstellen marketingcommunicatie jaarplan
  • Leadgeneratie (on- en offline)
  • Redactie (algemeen en SEO technisch)
  • Promotie en distributie van diensten en producten
  • Productontwikkeling
  • Contentcreatie, -curatie en (social) promotie
  • Websitebeheer
  • E-mailmarketing
  • Eventplanning

Op basis van de gesprekken kan ik een offerte uitbrengen al dan niet met tussenkomst van een bureau. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden of beschikbaarheid? Neem gerust contact met mij op!

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Contact