Aanpak

Tijdens het kennismakingsgesprek verkennen we welke vraag en behoefte jouw organisatie heeft. Onderdelen waar ik van toegevoegde waarde kan zijn:

  • Bepalen van de toegevoegde waarde van de organisatie, de dienst of het product.
  • Bepalen van de stakeholders / doelgroepen / persona’s.
  • Opstellen of aanpassen van proposities.
  • Bepalen van doelen en subdoelen.
  • Experimenteren om feedback van klanten op te halen.
  • Inzicht en overzicht in thema’s en prioriteiten.
  • Overzicht van (on)afhankelijkheden binnen en buiten de organisatie.
  • Samenstellen van teams en teambegeleiding met focus op effectiviteit.

Vervolgens kunnen we afspraken maken over ondersteuning op strategisch, tactisch en/of operationeel niveau. Denk aan onderdelen als:

  • Marketingcommunicatie roadmap op corporate of business unit niveau.
  • Leadgeneratie (on- en offline)
  • Redactie (algemeen en SEO)
  • Promotie en distributie van diensten en producten
  • Productontwikkeling
  • Contentcreatie, -curatie en (social) promotie
  • Websitebeheer
  • E-mailmarketing
  • Eventplanning

Op basis van de gesprekken kan ik een offerte uitbrengen al dan niet met tussenkomst van een bureau. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden of beschikbaarheid? Neem gerust contact met mij op!

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Contact